1sila Reina 6+4 de kalp atışlarını duyduk çok şükür şuan 7+1 im hayırlısı ile cinsiyeti bekliyoruz artık inşallah
Judy-13nj Reina bende de 6+4, keseyi gördük, amma daha bebişi görmedik, cumartesi gideceğim randevum var, inşaALLAH görürüm🙏🏻🫠
Reina mrym32 1sila br2023 Judy-13nj queennn667788 Meltemozi srparlk Kbraa_1234 Kızlar ne durumdasınız? Bulantılar beni mahvetti dertleşelim azcık.
br2023 Reina 7+5 benmki 9 Eylül olarak gözüküyor hiç üzülme bu arada ben Türkiye’de olmama rağmen daha hiç doktora gitmedm bebişi de görmedim tam 5 Şubat’ta gitmeyi planlıyorum yani bı skntn fln yoksa hicbisi olmaz gitmemenden dolayı 🥰
MaMmedova_ 1sila Abla bi şey sorucam gebeliyi son adet tarihine göre mi hesaplıyorsuz yoksa doktor muainesiylemi hesap yapiyorsuz ?
1sila MaMmedova_ son adetin ilk gününe göre hesaplıyorsun doktora gittiğinde net olarak kesenin kaç haftalık olduğunu söylüyorum zaten cnm
Reina 1sila ben gittim kalp atışı göremedim. Programa göre gece 8+0 olacam ama 19 nda gittiğimde ebe o kadar olması mümkün değil dedi. Bir hafta sonra kalp atışını duymazsak sıkıntı dedi😢😢 yarın sabah randevumuz var bakalım ne olacak
mrym32 Reina 5+2 ilk bebiş olucak iki tane kaybim var tam 5 haftalıkken keseyi gördük inşallah sağlıkla kucağımiza almak nasip olur
1sila Reina belki geç döllenme olmuştur küçüktür yani sıkma canını inşallah hayırlısı olur hakkında 🤎
Judy-13nj Reina merhaba canım. 8+3 olduk bizz en son 27-si kontrole gittik bebişi de gördük kalp atışlarını da duyduk çok şükür bide 10 Şubatta gidicez inşaALLAH
eylulmucizem_ Judy-13nj ben de 8+3 3 gün önceye kadar her dakika bulantı oluyordu. Bir gün tüm belirtiler durdu sabahtan yine başladı ama bu sefer gün yarısından sonra başlıyor. Daha önce hafifti şimdi kusmalar oluyor(
EylulCinar Bende 6 haftalığım şuan. Mide bulantım başlamadı ama çok fazla kramp kasılma oluyor karnımda 9 gün sonra kadın doğum randevum. Normal mi sizlerde nasıl? Bazı günler bildiğiniz yataktan kalkamıyorum. Bu kadar çok yatmam normal mi?
fatma4136 canım bende 6+3 ün gecen hafta keseyi gordum cuma da kontrolum var benimde cok fazla kasık agrim var birgun cok iyiyim bir gun hic enerjim yok
mrym32 Reina prilam kullanıyorum beni biraz rahatlattıyor bulantı oluyor ama kusma yok en azından şuan 7+2 yüz tekrar kontrole 11 haftalık olunca gidicez özlüyorum ya 🥰😅
Feyy 8+1 den bol bulantılı bol tiksinmeli selamlar her şey kokuyor her şey hiç bir şey yemek istemiyorum enerjim bir gün sıfır sonra aniden fulleniyo çok çabuk yoruluyorum ve belim ağrıyor dördüncü aydan sonra hafifler umuduyla bekliyorum