Dh52 gittim dün. Gerçekten İstanbul’da devam edecek olsaydım kesinlikle tüm kontroller için Zeynep Kamile giderdim. O kadar ilgililer kiiii. Ayrıca cihazları cokkkk iyi. Ultrasonda kese 5+6 göründü çok minik olmasına rağmen kalp atışını duyduk hemde minik sesle değil gümbür gümbür duyduk 🤭 Bir de karından baktığında duyduk. alttan hiç bakmasına gerek kalmadı siz düşünün. ❤️🙏🏻