HelloooMomy İlhan varank asla tavsiye etmiyorum. Çocuk bölümü gayet iyi ancak iki hamileliğimde de ilk haftalarda ilhan varanka gittim. Doktorlarından asla memnun kalmadım, son adet tarihine göre 4 haftalık olan hamileliği 7 hafta olarak hesaplayıp kese kucuk bebek yok gibi sorunlu gebelik olduğunu söyleyip olumsuz konuştular. Bir sonraki kontrole acil olarak randevu verdi , bir hafta sonrada muhtemelen kürtaj denilecekti .. Diğer hamileliğimde de gelişimi geri sıkıntılı diyip korkuttular ama tam tersi gelişimi önde bir bebekti. İki hamileliğimde de beni strese sokan tek hastane. Şuan özel takipliyim , ilhan varanktaki doktorların söyledikleri asla doğru değil. Korkutmaktan strese sokmaktan başka birşey yapmıyorlar , asistanları asla ultrasondan anlamıyor. Bebeği dahi bulamıyorlar , olcumleri de yanlış. Gece acilden giriş yaptigimda bile asistan baktı ve midem de 15 haftalık bebek aradı … bebeği dahi bulamayip doktora danıştı , sorumsuz ilgisiz bilgisiz asistanlar ve doktorların elinde 9 ay takipte kalmak ne kadar mantıklı bilmiyorum. Şuan özel takipliyim , sorunsuz ilerliyoruz cok şükür. Devlet hastanesi tercihiniz ise zeynep kamili tavsiye ederim , doktorlar ve asistanlar çok ilgili 💖