Dh52 HelloooMomy gittiğiniz doktorun adı neydi çok sevindim memnun kalmanıza bende Zeynep kamili tercih edeceğim karar verdim böyle bi yorum görmekte Mutlu etti beni😊
HelloooMomy Dh52 Gökçe nur esen topal gittim canım. Yine aynı doktroa aldım. Bence memnun kalırsınız sizde ❤️😍
Dh52 HelloooMomy çok teşekkür ederim Reyyan İşcan gökçene gittim bende bu doktora devam etmeyi düşünüyorum Zeynep kamil de😊
Dh52 HelloooMomy 6+4 teyim 8 gün oldu gideli kese var ama boştu haftaya tekrar gideceğim geç döllenme olabilir diye
Fatosayirkan94 Ben de sancaktepe de oturuyorum bölge hastanesine yakınım diye gideceğim 13 haftalığım şuanda pınar hanım var ona giderim büyük ihtimal
Dh52 Fatosayirkan94 benim 2. Gebeliğim kesin sezeryan olduğu için devlete gitmeyi düşünüyorum açıkçası
Damlanurs18 HelloooMomy Ankara’da hangi ilçeye taşıyacaksınız, ben etlik sehir hastanesine gidiyorum. Çok memnunum
HelloooMomy Damlanurs18 Ankara’ya henüz gelmediğim için araştırıp bulamadım canım 🥲 Kayınvalidem de orayı söyledi. İyimis. Oraya giderim inşallah takip için ❤️ Doktor tavsiyen var mı peki?
Damladammy Gamzenur123 ben de meltem hanıma gidiyorum. Çok memnunum. 36. Haftamıza geldik. Tavsiye ederim. Devlet pişmanlık.
Damlanurs18 @HelloooMomy etlik şehir hastanesi Keçiören e yakın, ben Büşra körpeye gittim çok tatlı bu sefer de Ecem Dilan dumana gideceğim hastane aşırı temiz ve güzel ben şuana kadar olumsuz bir durumla karşılaşmadım. Nasip olursa tanışırız inşallah, kaç aylık hamilesiniz ❤️ Ben de eşimin görevinden dolayı 6 ay önce gelin geldim arkadaş çevrem olmadığı için zorlanıyorum. Senin için her şey güzel olur umarım .
HelloooMomy Damlanurs18 Benimde eşimin çevresi orada ama benim kimsem yok 🥲 İnşallah denk gelip tanışırız ❤️ Ben henüz 7+3 haftalığım 😍 Sen kaç haftalık hamilesin canım? Etlik şehir hastanesini mutlaka deneyeceğim. Teşekkür ederim tavsiyen için 🙏🏻❤️😍
Beloss mom-2024 benimde ilk kızımda doğumumu Tülin hanım yapti çok memnun kaldım sezeryan olmuştum şimdi de Tülin hanıma gidiyorum
mom-2024 Beloss haftada bir gün geliyor ya doğum başka gün veya gece başlayınca geliyor mu onu soracaktım Tülin hanıma unuttum
Melek3675 Dh52 ümraniye atlas hastanesi kampanya başlatmış gebelere muayene ücretsiz bi bak istersen oraya da
Nurellaasss Dh52 Sancaktepe ilhan varank hastahanesinde 4 sene önce doğum yaptım. Düzenli bir doktora devamlı randevu bulmak zordu muayeneler de farklı doktorlara denk geliyorsunuz. Ama hepsi iyiydi. Doğum doktorlarından da çok memnun kalmıştım
Dh52 Nurellaasss teşekkür ederim sanırım Zeynep kamile devam edeceğim ama en azından gitmem gerekirse oraya içim rahat giderim
Damlanurs18 @HelloooMomy ben 19 haftalığım . Rabbim sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Rica ederim ❤️
Damlanurs18 Bu arada benim ailem de Sancaktepe de oturuyor ben de onları görmeye geldim şuan burdayım haftaya Ankara’ya döneceğim🌼 @HelloooMomy
HelloooMomy Damlanurs18 Aaaa öyle mi 😍 Bizimkilerde Sancaktepe’de. Bende sık sık gelmek istiyorummm. Zor olacak aileden ayrılmak 🥲