Didemcann umrumdadegil hadi ya bana hiç öyle bişeyden bahsetmedi hayırlısı olsun inşallah geceleri daha çok sancım oluyor regl ağrısı gibi ne zaman gelecek merak ediyorum 😂
umrumdadegil Didemcann senin haftan benimkinden büyük benim 30. Haftada başladı 😂 evet genelde geceleri artıyor böyle şeyler nedense 😂
Papatya123_ Didemcann dediğiniz gibi iki üç gündür benimde karıncalanır gibi biraz şiddetli sancım var ikinci doğumum olacak İnşAllah bebekte bayadır doğum pozisyonunda ve baya aşağıdaydı sizin sancınız çok muydu ne kadar aralıkla oldu acaba
melteW umrumdadegil bu sancılar için bir şey yapıyor musunuz kızlar ben 37. Doktor 38+39 görürüz diyor
umrumdadegil melteW ben yürüyüş falan yapınca artıyor bir de ev işi temizlik yapınca ama ben normal yaparken de artıyor senin biraz daha fazla yürümen lazım
umrumdadegil melteW aynen arttırman lazım 1 saate falan çıkarabiliyorsan çıkar evde temizlik falan yapmaya çalış
melteW umrumdadegil doktora sordum 37 doldurunca yap dedi pilates skuat yapım diye sormuştum benim 2. Gebelik sizin kaçıncı gebelik ve kaçıncı haftadasınız
umrumdadegil melteW ilk gebelik 34. Haftadayım bende. Burda hep evde detaylı temizlik yapıp doğuma gidenleri okuyorum galiba çömelerek temizlik gerçekten işe yarıyor 😅😅
Skrnysn umrumdadegil Teşekkürler hemşirede endişelenme iki tane sancın var normal dedi doktorumda yerleşme sancısı olabilir dedi ☺️