umrumdadegil melteW üsttekiler bebeğin alttaki senin sancın düz çıkmış 40 60 falan yazıyor ya oradaki değerlere bakabilirsin yükseldikçe o değerlere çıkar
melteW umrumdadegil doktor 50 ve sonrası doğum başlangıcı demişti nst yok ama ara ara ben hissediyorum
umrumdadegil melteW 20nin üzerindeki çizgiler var ya altta onlar senin sancını gösterir düz seninki hareketlenme yok sancın olsa yukarılara çıkacaktı
serensuat Didemcann sancın düzensiz cnm, doğum gibi değil ama sıklaşırsa doktora git acil, ilk doğumun mu? 2. ise daha hızlı olabiliyormuş hemen gitmek gerek
umrumdadegil Didemcann bilmiyorum doğuma götürür mü daha artması lazım doğum için ama 😂 benimde hemen hemen böyle ilaçla durduruyoruz şimdilik gelmesin diye😂
Didemcann umrumdadegil hadi ya bana hiç öyle bişeyden bahsetmedi hayırlısı olsun inşallah geceleri daha çok sancım oluyor regl ağrısı gibi ne zaman gelecek merak ediyorum 😂