ELA22 merhaba ben şuan aynı durumdayım bugün nst de sancı çıktı 36+1 günlüğüz doktor eve git 8 dk da 1 e düşünce bebeğin hareketleri azalırsa veya suyun nişan vs birşey olursa muhakkak ara beni gel dedi şuan adet sancısı çekiyorum bekliyorum öyle anlamadım gelecekmi gelmeyecek mi kızım biraz acele ediyor ya 3.060 gr 50cm ben erken değil mi diyorum doktorum doğmaması için hiçbir neden yok doğsun diyor her an gelebilir yada bi hafta sonra da gelebilir belli olmuyor dedi ama ağrılarım da var rabbim hayırlısıyla kurtarsın 🤲🏼