Tuba93 Bencede çok gerekli bende sütün olmasıyla ilgili sıkıntı yaşamadım çok şükür ama bebeğim 1 haftalıkken safra kesesinde ki sıkıntı sebebiyle hastaneye yattım o yüzden süt sağıp poşetledim bebeğim ben hastanedeyken sütsüz kalmadı
Elasss077 Kesinlikle olmazsa olmazlardan. Sütün fazlaysa sağıp koyarsın dolaba hem kenarda sütün olur hem de mastit olmazsın, azsa da artırım için destekleyici olur.
Zeyyno_ deryaa45 Bence kesinlikle alınmalı ben ilk gebeligimde gerekli görmedim diye almadım fakat doğum yaptıktan sonra ilk ay içinde göğüslerim çok şişti ve normal el de kullandığımız pompayla bosaltamadim aşırı derecede ağrımaya başladılar hastanelik oldum maalesef.Hastaneden çıkar çıkmaz da elektrikli göğüs pompası aldım ve hala var ikinci gebeligimdede lazım olur diye düşünüyorum o yüzden bnce kesinlikle alınmalı 👌
deryaa45 Zeyyno_ evet bende ilk zamanlar mastit olmayı engellemek adına kullanmayı düşünüyorum göğüs ucunu çıkarmak için vs. Teşekkür ederim yorumunuz için 💐
cutecik deryaa45 kesinlikle ama kesinlikle gerekli diye düşünüyorum mastiti yaşamış biri olaram sezryan oldum hemen sütüm geldi hastaneden temin ettim eve çıkınca manuel aldm resmnen canımı aldı zaten fazla verimde alınmıyomuş elektrikliyi alınca anladm çok güzel ayrıca kullanmasanız bile ki kullanılacağını kesinlikle düşünüyorum satarsınız
Baharoloji Maisina mochi süt toplamak için emzirirken diğer memenize takın nasıl takıldığını videolardan bakabilirsiniz hemen doluyor zaten
Krtcm hifabostanci Manuel we baby 150 lira e bebekte elektrikli olana kadar onla sağdım şimdi elektrikli aldım o da her seferinde yıka kurula bir saat sürüyo süt sağmam
Mavii- deryaa45 Elektrikli lansinoh , philips avent en iyileri bence ben lansinoh kullanıyorum memnunum
Serendipity16 deryaa45 kimle konuşsam çok gerekli dedi bende alıcam elektrikli sadece hangi marka konusunda kararsız kaldım lansinoh öneren çok ama trendyol yorumlarına baktım kötü çok yorum da var ve şu an çok pahalı 1500 olmuş mamajoo daha uygun fiyatlı onun da yorumları iyiydi kararsız kaldım
deryaa45 Serendipity16 bende lansinoh düşünüyorum ablam 2015 de doğum yaptı almıştı 2021 de ikinci bebeğine de kullandı 2023 de yengem doğum yaptı o bile kullandı yani almışken lansinoh alıp diğer gebeliklere de saklamayı düşünüyorum bende