deryaa45 kesinlikle gerekli, hiç değilse manuel el pompası.. Doğumdan sonra sütünüz gelmedi mi hemen sagmaya basliyorsunuz veya çocuk süt gelmediğinde emmeyebiliyor.. bazen çok sütünüz oluyor çocuk hepsini tüketemiyor ya mastit oluyosunuz, ya da az emiyor sütünüz gelmiyor az uyarıcı olduğu için. Bu pompa olmasaydi ne yapardım bilmiyorum, tek kurtarıcımdı. Hastalandım ve çocuğuma süt vermemem mi gerekiyor hemen sağıp döküyordum. Sağmadığınızda o dönemlerde ya süt çekiliyor ya da mastit oluyor. Size tavsiyem manul el pompası. Bende elektriklisi de var ama kabloydu, şarjıydı, oturmasıydı falan çekilmiyor pek. Manuel candır. Çok pahalı da bir şey değil taş çatlasa 300 liradır. Ben weebaby markasının kullanmıştım. Bu hamileliğimde de yine ondan alacağım. 😊