İlk gebeligimd gereksiz diye almadim ama 2. Ye hamileyim şu an almayı düşünüyorum 2 kez mastist oldum çok ağrılı bir şey ve hani sagip dolaba ya d akenara koymak çok iyi bişey olduki bir rahatsızlık gecirdin bi acile gitmek zorunda kaldin birisine birakirsin diye düşünüyorum sütünü verir.