Mbbenli Pamuk en çok şunu yedim diyemem hep aynı oranda yumurta , ceviz, muz, avakoda , elma, mandalin.
Busra_27_34_ Seda_nur4760 hiç bilmiyorum ama kız cocuklarinin hamileliği biraz daha hassas oluyormuş mide ve tiksinti açısından 😊ne kadar doğru bilmiyorum elbet
Sermec27 Pamuk tost yedim en fazla 15+4 haftalık hamileyim herhalde ondan 1 hafta önden gidiyor kaşar kilo aldırır derler ya 🥰
rabisskocc Pamuk etsiz çiğköfte, ölüyorum çiğköfge diye yemezsem başka şey yiyemiyorum o derece hahahh
Birsen56 Pamuk kız sen öyle yazınca aklıma yiğenim geldi esmer teni vardı küçükken anesine derdi sen bende hamileyken çokmu neskafe içtinde esmerim neskafe tenim var diye😂
Birsen56 Gebeliğimin en başından beri nar ve turşu çok tüketiyom turşuyu kestim tansiyonum yüksek çıktı ama narı hergün 1 tane halen tüketiyom
nurcan355 Pamuk benim tek birsey degil hamile kaldigimi bilmeden onceden beridir portakal ve kivi 😂 biriside cok turuncu meyveler yeme cocugun turuncu sacli dogar demisti 😂😂😂😂😂😂