1prensesannesi__ Pamuk canim sürekli tavuk pilav istiyo mevlid plavi gibi olandan 🤤🤤 henuz 2 ayligiz ama sanirim kalan 6 ay sıkılmadan yiyebilirim
Gulsahgunhan Pamuk en çok taze sıkılmış portakal suyu kilo kilo portakal alıyoruz sıkıp sıkıp içiyorum 😅 oysaki portakal yemeyide sevmezdim :)
Yenianne7 Pamuk Meyveee meyve hala da yiyorum özellikle portakal balkon soğuğuna koyuyorum bir oturuşta 3 tane en az yiyorum kendimi tutmuş halim bu 😅😅
Ciwan-76 Yenianne7 portakalı ben de çok yiyorum ama hamilelikten değil 😂 ben portakala bayılırım portakalli olan herşeye de bayılırım gebelikten önce çok yerdim çok şükür ki tiksinmedim hala da yiyorum her gün iki tane mutlaka bazen öğlen bile yiyorum günde 4 defaya kadar bile çıkıyor 😂 ama gebelikle alakası olan ve sürekli yediğim şey patatesli börek 🥲
Naciyemutlu Elifsu25 hahahaha turuncu bi oğlum olacak gibi geliyo bende devamlı mandalina yiyorum hatta gece kalkıp şekerimi ölçüyorum baktım düşük hemen bi mandalina yiyorum 😂 bakalım sizin cinsiyet ne olacak 15. Haftada öğrendim ben
Elifsu25 Naciyemutlu maşallah sağlıkla gelsin bebiş💙çok merak ediyorum sağlıklı olması daha önemli tabi ama merak işte ilk bebek bir de benim🥹
Yesilhome Pamuk normalde asla et balık sevmezdim hamileliğim ilk başından beri et yiyorum rüyalarıma filan giriyor öyle canım çekiyor benim oğlan et sevecek galiba babası gibi 😂
Ciwan-76 Pamuk of ya ben “çocuğunuzun adı en son yediğiniz şey olsaydı” postunda da yazdığım gibi en çok patatesli börek yedim 😢 asla doyamam resmen canım istiyor. Bir de sürekli çorba, hangisi olursa farketmez…
Yenianne7 Ciwan-76 Afiyetler olsun ☺️ Ben de normalde çok severdim meyveyi zaten ama şuan dahaa çokk şimdi bile istedi canım kalkıp ta yiyimmm bari 🤤😅