Erkeekaannesii Civciv_annesi Hamileliğin ilk 3 ayında sürekli salatalık turşusu yedim ama ondan sonra sürekli çikolata yemeye başladım helede şu son 1 aydır günde 1 kare çikolata bitiriyorum yetmiyor bi tane daha yiyorum şekerim çıkarsa diye korkuyorum ama canım da istiyor 😂
gamze6606 Pamuk 5 ay en çok limon yedim, marula da bolcaa sıkıp yiyordum. Şimdi 6 aylık oldum tatlidan tiksinmem geçtiği için artık çok fazla çikolata istiyor canim😂 aşırı olmamak şartıyla onu yiyorum.
Gloria06 Pamuk gereksiz linç durumları olmasın diye hiç yazmamıştım ama; spesifik bir vitamin eksikliği dışında tamamen “ilgi isteği” gibi geliyor. İnanmıyorum böyle bir şeyin olduğuna.
Busra_27_34_ Seda_nur4760 hiç bilmiyorum ama kız cocuklarinin hamileliği biraz daha hassas oluyormuş mide ve tiksinti açısından 😊ne kadar doğru bilmiyorum elbet
Melos92 Pamuk nar ve zeytin hayatımda fazla yemediğim şeylerdi hamilelikte en çok onları canım çekti 😋
taze-anneady ayımız doldu aslında tatlıyı çok severim fakat bu aralar tuzlu şeyleri canım çekiyor ve yiyebiliyorum tatlı yiyince kötü oluyorum midem de almıyor artık😂🥲