esraeses Zeyver Allahım inşallah gönlünüze göre verir inşallah sizde sağlıkla hamilelik yaşarsınız inşallahhhh❤️
Zeyver esraeses benim de 7 aralık sizle aynı durumu yaşıyorum inşallah sonuç da sizin gibi pozitif görmek olur 🥹
Nur005 esraeses benimde 4 aralıktı o zaman 10 günü tamamladığımda verdiğimde çıkabilir o zaman inşallah da öyle olur üzülmüyorum çok dua ediyorum rabbim hepimize hayırlı olanı nasip etsin inşallah 🌺
Pitircikkus esraeses merhaba bende sızın gıbı 3.gun gecıkmede negatıf gordum sımdı 6 gun gecıkmede bugun az bı kahverengı lekelenmem geldı baska belırtılerınız var mıydı bana umut oldunuz sökülecek mıyım bılmıyorım
Asli1453 Limonlukek21 olabilir 35+4gunluk hamileyim geç döllenmeyle hamile kalmışım yani doktorum öyle dedi adet geçtikten 17gun sonra kanda pozitif görmüştüm
esraeses Pitircikkus aynı böyle olmuştum başka belirtim yoktu kahve akıntı az sürdü ertesi gün kan verdim 99 du değerim inşallah hamilesinizdir
Pitircikkus esraeses valla ınsallah bende oyleyımdır nasıp kısmet artık bakalım bı kımyasal bı dusugum var cok sukur 5 yasında bıde oglum var ogluma kardes olsun ıstıyorum hep bakalım Rabbım ne zaman hayırlıysa o zaman nasıp etsın ınsallah
Sedef0 Merhaba, 7 Ocak’ta regl olmam gerekirken olmadım. 12 sinde kan verdim.(5 gün gecikme olduğunda) Test sonucum negatif geldi. Geç döllenme olabilir mi?
Limonlukek21 Sedef0 benimde gecikmemin 5. Günü dün kaset test yaptım negatif bende anlamadım normalde gecikmem ama bu sefer böyle oldu
umycnr94 Rumusugur bnmde 1 veya 2 gün gecikirdi 8 gün oldu hala regl olmadım bgun kan verdim.negatif 😏 ama hemilelik belirtilerim var uykumun glmesi.surekli.halsizlik flan