Rumusugur ilk belirtim yoğun akıntı krem rengi peçete baya geliyordu . İlk bundan şüphelendim. Sol kasığımda geceleri batma ağrı. Bu belirtiler ile kan verdim . 5. Gün gecikmem de negatifti 0 dı. Sonra hüsrana uğradım 5 gün geçmesine rağmen kanda negatifse kesin yoktır dedim ve adet olmayı bekledim . Sonra 9. Gecikme akşamı kahverengi lekelenme oldu şeffaf akıntının içinde açık kahve akıntı. Hani adetin en son bitme kahve akıntısı var ya onun gibi. İşte orda yeniden şüphelendim. İlk çocuğumda aynı böyle olmuştu hemen ertesi gün kan vermeye gittim. Kan sonucum 99 çıktı. Yani 10. Gün gecikmem de hamile olduğumu öğrendim . Şimdi pazartesi tekrar kan vereceğim bakalım sağlıklı ilerliyor mu