Vaveylaa_2727 Nur005 canım ne yaptın tekrar kan verdınmı benmde adete 11 gun kala kan vermıstım 5 çıkmıştı beta sonra ıkı gun sonra tekrarla dedı doktor 1.20 çıkmıstı o yüzden sormak istedım kuzum
Nur005 Vaveylaa_2727 verdim de yine 1.20 çıkmıştı bende kadın doğuma gittim hormonlarım yükselmiş o yüzden olmuyomuşum maalesef hamile değilmişim üzüldüm
rosee233 esraeses merhaba bu gecikmleri yaşarken son cinsel ilişkinizin üstünden kaç gün geçmişti acaba hatırlıyor musunuz