Rumusugur Ben en son 9 aralıkta regl oldum reglm şuna gecikmiş oluyor test yapmaktan korkuyorum bel ağırım var sizce gebelik olabilir mi herhangi bir rahatsızlığım yok hiç gecikmezdi benim en fazla 1 yada 2 gün gecikirdi
esraeses Rumusugur canım test yap mutlaka testte her şey belli olur. Bak ben 4 gün geçmesine rağmen kan verdim negatifti 10. Gün gecikmede de 99 çıktı değerim . Sende iyice bekle 1 hafta geciksin kan ver inşallah gönlünce olur
umycnr94 Rumusugur bnmde 1 veya 2 gün gecikirdi 8 gün oldu hala regl olmadım bgun kan verdim.negatif 😏 ama hemilelik belirtilerim var uykumun glmesi.surekli.halsizlik flan
Asli16ozz esraeses canım ben adete 4 gün kala test vermiştim 13 çıkmıştı adetin ilk günü verdiğimde 150 çıkmıştı gebelik vardı inşallah seninde vardır kişiden kişiye değerler değişiyor
esraeses Asli16ozz ya bende şimdi adetim 4 gün geçmesine rağmen negatifdi ya orda bütün Umutlarım bitmişti. 10. Gün gecikmede 100 çıktı muhtemelen geç döllenme ama hala içimde şüphe var yarın aslında kan vermem lafım hafta sonu özelde çok pahalı olur pazartesi ye kadar nasıl bekleyeceğim 😑
Nur005 esraeses canım acilde değerlerimi kontrol ettircem dediğinde verebiliyorsun ya da hastayım serum yapar mısınız ama hamilelik şüphem var dediğinde bakarlar diye biliyorum ama hastaneden hastaneye değişebilir
Asli16ozz esraeses bekle bence canım en azından biraz daha yükselir pazartesi açılde kan ver 2 saate çıkıyor sonuç geç dollenmedir yoksa 00 olurdu
esraeses Ebbruc ciddi misiniz 😂 bende 10. Günde gördüm diye hala diyorum bi anormallik mi var acaba diye 😂 peki kaçıncı hafta da kese gördünüz . Şuan 5. Hafta gözüküyor ama programa göre geç döllenmeyse eğer acaba ben ne zaman hastaneye muayne olmaya gitmeliyim
Ebbruc esraeses kan verdiniz mi? Ben öğrendiğimde 25.42ydi değerim sonra 201 falandı öyle öyle tahmini artışları hesapladım 3000 e falan denk geldiğinde gittim 4 haftalık falandı ozamanda, kese çok küçüktü 5+5 gibi gittim en net ozaman göründü kese
esraeses Ebbruc kan verdim 5. Gün Gecikme gününde 0 çıkmıştı. 10. Gün gecikme de 99 çıktı. Şimdi hafta sonu girecek araya pazartesi tekrar kan vereceğim bakalım ne olacak
Ebbruc esraeses pztsi kan ver inşallah güzel artmışsa sabredebilirsen diğer pztsi gidersin canım hastaneye. Olmadı cuma günü gidersin 🥰