SeherT Semagzll bilmiyorum ki duymadım öyle birşey cnm 😂çatlamayı gördükten sonra bıraktım bi da yapmadım ben adete iki gün kala da gebelik testi yaptım pozitif çıktı işte
Semagzll Teslimenursevil ya geri koyulasiyor bu anlamadım dün silik çıktı bugün koyu acaba dün hatirlamadan su falan mı içtim çözemedim 😂
Teslimenursevil Semagzll dahada olmadı sanırım kuzum benimde böyle gün aşırı değerlendiriyorum şuanlık kopkoyu ne zaman olucak merak ediyoeum kaçıncı günündesin sen
SeherT Semagzll hergün aynı saatte yapıyorsun demi ben saat 14.00 le 16.00 arası yapıyordum 2 saat öncesindede sıvı alımını bırakıyordum
SeherT Semagzll koyulaşmamalı normalde çatlama olunca kasıklarında vs ağrı olmadı mı çatladığında benim ağrımıştı
Semagzll SeherT evet dikkat ediyorum sıvı almamaya ama şaşırdım bugün geri koyulasti acaba dün yanlışlıkla sıvı mi aldım diyorum
SeherT Semagzll oluyor diyorlar ama ben akıntıda bi değişiklik görmemiştim sadece kasık ağrım olmuştu
Semagzll SeherT ya işte eşim haftada bı geliyor karakoldan bende yumurtlama olmuş gel dedim erken geldi hatta 😂😂😂 haftaya da ne zaman gelir Allah bilir artık bu ay da kaldı 😂
Teslimenursevil Semagzll doğru kuzum evet ama gebellikle adetin 14-15. Günleri derler ya yumurtlama için ondan dedim