Semagzll aman boşver cnm ya çevre baskısı hiç bitmez duymazdan gel bende 1.5 yıllık evliyim ilk yıl istemiyordum ben on ay korunduk sonra bıraktık tedavi vs derken anca oldu işte ama çevre bu arada sorup durdu düşünmüyoruz daha diyodum onlara ne ki ya