rabisskocc bende göbek aşa düstü bebek kanalda kasık agrilarim iki haftadir var dunden beri ara ara belim agriyo 37+4 de catı olduk acılma yoktu yarın gene kontrol var inlsh acilma vardir ve doğum için yatarım 🤲🙏suan bu kadar zorlaniyoken 41 haftaları dusunemiyorum 🤦♀️kanala gitsede korkma herkesin bir olmuyo benim basindan beri hep bas asadaydi 30 lardan beride kanalda gelmeyince gelmiyo kendileri karar veriyo saglikla gelsinler inslh