Eru evet ya benim erkek kardeşimi annem 41+4 gibi doğurmuş sezeryanla almışlar artık çünkü doğmak bilmiyormuş sancı yokmuş ve göbek bağı kopmuş sanırım doktoru izinliymiş o zaman ondan dolayı bekliyormuş annem öyle acil doğuma almışlar ben 37 haftalıkken doğmuşum bakalım 🙄