rabisskocc bizimde aynı 2 hafta sonra hamile kaldım kaynanama geldim 1 buçuk ay kaldım sonra tam eşimin yanına gittim işten çıkarmışlar ailesi buraya gelin dedi geldik sırf kira yaridm etmemek için oda 2,5 milyar neyse burda da bize baya borç açtı çalıştı bazen bunaldı eve gelmedi 8 buçuk aydır doğru düzgün vakit bile geçirmedik şimdi de o düzelene kadar ayrıyız ama onu çok seviyorum çok özlüyorum sert yapmak zorundayım anlasın diye yoksa kıyamam ama çok zor duruma soktu bizi babamla aram bozuldu bı ara konuşmadık şuan babama geldim