rabisskocc Deletedmom_85 hadi ya 🙄 benim erkenden böyle olunca korktum ben ondan sordum hayırlısı ile sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️💚
Kiwitoveannesi rabisskocc yağız koymayı düşünüyoruz bizimde 2 hafta önde kilosu boyu ilk oğlumda 2 hafta önde doğdu aslında şekerim falan yok yediğim yarıyor galiba banada ilk 12 Nisandan 2 3 gün önce olabilir dedi ama bayrama telaşeye gerek yok dedim 15 Nisan olsun
rabisskocc Kiwitoveannesi benimde şekerim falan yok benim işte 25+6 kilosu 1100 gr dedi doktor bilmiyorum bende
rabisskocc 01180322 ah sorma hepimizde mi var bu grip ya korona mı atlatıyoruz aşı olduğumuz için mi bu kadar etkiliyor anlamadım🥲
01180322 rabisskocc yani durup durup son anda olmakta ne bileyim günlerim bitti ben yatak döşek yatıyorum hiç halum yok
rabisskocc 01180322 valla doğrudur çok kötü ya artık hasta olan da hastayım aman bu hamile deyip yanaşmamazlık yapmıyor yalap şalap herkes 🤢
rabisskocc Sedefkitir12- maşallah sağlıkla sıhhatle alın kucağınıza ❤️❤️😍 siz daha bilgilisiniz benim ilk gebeliğim, doğumdan sonra yemek için şimdiden buzluğa birşeyler atmayı düşünüyorum poğaça falan gibi, neler koymalıyım difrize?
rabisskocc Kiwitoveannesi ben zayıf ve uzun boylu olduğum için beni ve bebeğimi doymuyoruz sağlıksız sanıyorlar özellikle kayınvalidemler 😂
rabisskocc Esrtgb doktor söyledi bana bugün kafası aşağıda dedi birde ben tekmelerini aşağıda hissederken yukarıda hissetmeye başladım bundan dolayı korkmuştum söyledim gerçekten de baş aşağı dönmüş
Deletedmom_85 Esrtgb Şuan hareketlerinden hangi pozisyonda olduğunu bende anlayabiliyorum az çok dönme anını hatırlamıyorum ama tabi ki. Zaten sürekli baş gelişti bı ara döndü sadece onu da anlamadım doktor usgde söyledi.
Sedefkitir12- rabisskocc kayınvalidem zaten kalmıştı 1 hafta bizde gelen gidenle hep o ilgilendi yaptı etti