rabisskocc
Maşallah sağlıkla kavuşmayı da nasip etsin rabbim.🌺
Benim bebiş başından beri baş geliş zaten bir ara makat geliş olmuştu sonra yine döndü baş gelise. En son 32 de baş gelişti yarın randevu var bakalım aynı mı pozisyonu. Ben hissediyorum zaten ayaklarını karniminin sağında solunda hala baş geliş de yinede bakalım usgde bakmadan yinede bilinmez🥰 çatı muayenesini çok merak ediyorum ben ya doğum şeklim hala belli değil maalesef