ozgecemre06 benim açılmam vardı hatta çok iyiydi dr da kesi yaptı ilk doğum olduğu için ama bebiş çıkarken vajinaya doğru sağlı sollu yırtıldı.. yanlış ıkınmadım dr yönetti çok iyiydi aslında ama bebek kesi olan yere değil üst tarafa doğru gelmiş o yüzden yırtığım çok fazla oldu. 1.5 saat dikiş atıldı uyuşması çok zor oldu. Bu arada aynı gün doğum yapmışız bizim de 5 gün oldu ve aynı şeyleri yaşamışız seni anlıyorum.. dr bana sabunlu suyla yıkamamı çok iyi kurutmamı ve batikon sürmemi önerdi. Sabun hiç kullanmadım sadece duşa girdiğimde su tutarak temizledim duş sonrası kurutma makinesi kullanmadım herkes onu tavsiye etmiş ama ben küçük hiç kullanılmamış bir mutfak havlusunu gözden çıkardım tamamen kuruyana kadar onunla kuruluyorum hep, her wc de çok iyi temizledim peçete temiz gelene kadar siliyorum silmek dediğim arkadan öne çekerek değil peçeteyi tampon yapar gibi bastırarak kuruluyorum ilk 3 gün her wc de batikon sürdüm şimdi sabah akşam sürüyorum. Bunun dışında hemoroidim var ve dikiş çok olduğu için ıkınmak zor geliyor dikişler zarar görmesin diye duphalac şurup yazdırdım. Çok kolay wc çıkartıyor ıkınmaya gerek kalmıyor dikişlerim iyileşene kadar kullanacağım. Aynı şeyleri yaşadık seni anlıyorum evet zor ama ben bu şekilde yaparak hafiflettin durumu 🌺