Elasss077 öylemi dersinizz. Gerçekten cok acı çektim açılmam olmadı durmadan muayene yaptılar en fazla 4 cm açıldı sonra suyumu falan patlattılar doğum oldu ama gercekten cok acılıydı Kurtuldum bu seferde dikiş acısı cok fena oldu ne oturdum ne kalkabildim. Suan evet bi nebze azaldı İnşallah bende iyiki normal olmus diyebilirim😊 o anlarıda biraz aklımdan silmeye calısıyorum