Keşke sezeryan olsaydım diyenler için, ben mecburi sezeryan oldum ve tam olarak iyileşmem 1 ay sürdü. Sezeryan asla kolay değil, yaratılış olarak normal doğuma yatkınız zaten ama mecburiyetten sezeryan olmak zorunda kalabiliyoruz. Kimse sezeryana prenses normal doğuma öcü muamelesi yapmamalı. Ki herkesin süreci farklı zaten.