busraaa10 balbadem1 bende öyleyim hemen doktora gitsem mi bişey mi oldu acaba diye diye bugüne geldim 🥲
Sevincrah Benimki de 18 haftada 2. Bebek. Neredeyse 10 gündür karnımda daha çok kasıklara yakın pıt pıtlarını veya ufak hareketlenmelerini hissediyorum. Deneyimli anneler ve zayıf anneler daha çabuk hissediyormuş diye okudum da bilemem😊
balbadem1 Sevincrah valla ben bugün kalbime doğru sızı hissediyorum anlık bu bebek hareketi mi bilmem ama acıyor doktora gitmeli miyim bilmiyorum
Miray-mom busraaa10 evet hareketlerini hissetsek iyi olduğunu biliriz 🙈 nedense biz hissedemiyoruz onu bile bazen kafama takıyorum 😅
Miray-mom busraaa10 bende gördüm ama bana pek inandırıcı gelmedi 🤭 Hergüne acaba bugün hisseder miyim diye başlıyorum 😅😅😅
busraaa10 Miray-mom bende öyleyim ama yine de bi his yok 😂 bizimkilerde bi problem heralde çok sakinler hiç üzmüyorlar bizi diye düşünüyorum artık 🌸😂
Miray-mom busraaa10 bizim bebişler nazlı çıktı 🥰 kendilerini pek belli etmediklerine göre ,sağlıklı olsunlarda bekleriz hiç önemli değil 🙉🥰🙉
Miray-mom busraaa10 bak böyle şeyler duyunca sabırsızlanıyorum 🤭😀 bizim karın kaslarımız mı sıkı acaba o yüzden mi hissedemiyoruz
busraaa10 Miray-mom hiç bilmiyorum yada hareket ediyorlar biz onların hareketi olarak algılamıyoruz bağırsak hareketi diyoruz jajaja😂 belki bebişler ediyordur 🥲😂
Serendipity16 balbadem1 21. Haftamdayım hala hareketleri düzensiz bazen çok hareketli oluyor bazen 2-3 kere ancak hissediyorum o haftada bir gün hissetmediğim oluyordu korkmayın kahve için tatlı yiyin uzanın belki o şekilde hareket eder
balbadem1 Serendipity16 haklısınız bazen hissediyorum ama sürekli değil benim kızı tatlıyla da kandıramıyorum canı isterse yapıyor ama alıştım 🥰
Greenleaf balbadem1 endişe etmemeye çalışın bende 20+3 üm ama daha düzenli hala gelmedi ve 24. Haftaya kadar da düzenli olmazmış zaten
balbadem1 Greenleaf çok teşekkürler evet canım öyleymiş korkuyor insan ama normal olanı buymuş zaten rabbim sağlık versin kuzularımıza 🥰
Serendipity16 balbadem1 benim oğlan da tatlı sevmiyor hareketlensin diye ultrasona girmeden çikolata falan yiyorum bana mısın demiyor kahve seviyor ama annesi gibi kahve içince hareketleniyor 😂