balbadem1 Kızlar merhaba bugün tam 19 hafta oldu bebeğimi son 1 haftadır hissediyordum sanki ama 2 gündür hiç hareket yok doktora gitmeli miyim sizce yada yanılıyor muyum birşey olmuş olabilir aşırı tedirginim
Haticedgn33 balbadem1 bir kaç hafta geçince daha sık hareket ediyor ve hissedersin o haftalarda öyle oluyor
Hazall23 balbadem1 şeker sorununuz yoksa bir tanecik çikolata ile dans etmeye başlar 🥰😂. Benim kızım da uyguladığım yöntem. Durduğu zaman hemen minik bir parça çikolata hareketlerini takip ediyorum 💓💓
e_blue_sky_a balbadem1 düzensiz oluyor 28ze hatta 30za kadar. Bazen bir iki gün duruyor. Özelikle gezdi veya yoruldu iseniz
balbadem1 Beyzanurk ben içimde bişeyin kımıl kımıl olduğunu hissediyordum öyle belirgin birşey değildi ama vardı bi anda olmayınca korktum 🫢
balbadem1 Hazall23 bildiğim kadarıyla yok bende bunu duymuştum ve test etmek için işe gelirken çikolata aldım kendime öğlene doğru yicem bakalım işe yaracak mı yoksa miniğim uyuyor mu 😁
busraaa10 Biz 20 + 1 olduk ama ben hala tam olarak hissettim diyemem hep bişey var gibi ama bağırsak hareketi gibi 😂🫶🏼
balbadem1 busraaa10 benim bugün içimde garip birşey var sanki anlık bir acı birkaç kez tekrarladı acaba ne bu
balbadem1 busraaa10 yok kuzucum tam göğsümün altında karnımda acaba diyorum bebek dönüyor mu ki olabilir mi ki a
busraaa10 balbadem1 hmm pnu bilemem canım ama benimde mesela dün hep sol kaşığım ağrıdı sonra geçiyo bi başka zaman başka yerim ağrıyo 😂 hep bi ağrı sancı çok şükür halimize