Bejna Elfibrhm2609 bende varım şafak 37😍 Heyecanla bekliyorum geçsin artım şu günler. Bugün iznimde başladı artık evimde son hazırlıkları yaparak bekleyecem miniğimi😍
Elfibrhm2609 Ya vallahi sonlara doğru gelince zaman hiç geçmek bilmiyor hele birde ağırlaşınca 😣 kendimi basketbol topu gibi hissediyorum vallahi şu sağdan sola dönerken zorlanıyorum sanki üstünde kütle varmış gibi 😀 neyse ki çoğu gitti azı kaldı bir doğurursak hepimiz rahatlayacaz inşallah 😀
Elfibrhm2609 Yamanyaman benim iyi vallahin doktorum nornal diyor ne iri ne ufak tombik olursa zaten nornal doğumunu zorlar diyor 34 hafta 46.cm 2.400 gr 💕❤
feymu14 Yamanyaman en son gittiğimde bana 3 hafta önde gelişimi dedi şu an 36 hafta bitti daha da var zaman
SelinYazc Yamanyaman bizimkininde haftası ileride normalde 29 günümüz var ama bebiş 3 kilo olmuş artık Doğum serbest dedi doktor gününü beklerse 4 4,5 kilo olurmuş Buda normal doğumu riske sokuyo bakalım şubat başı Ocak sonu olursa iyi bol bol yürü pilates yap sesi doktor
SibeLiva Benim de 34 gün kaldı 40 hafta dolmasına 🙂 şuan 35+1 im, ama sezeryan olursa şafak 10 gün daha kısa olur 🙂 ben şubat doğumluyum kova burcuyum, kızımında kova olmasını istiyorm aslında, 20 şubattan önce doğmasını istiyorum 😛
Nil Elfibrhm2609 Benimde şafak 16 😀 beklemedeyim 3 şubata denk geliyo bakalıö ne zaman gelicek kızım 😬
AsyeNarSusam Şubat ortasına doğru dedi bana da doktorum cuma günü kontrolüm bar inşallah gün verir. Sezeryan benimki 😊
Alya4401 Bende 36 haftadayım ama şıbat başımı ocak sonumu bilmiyorum suyun fazla diyor doktor belki 30ta yada 2şubatta alarız dedi hayırlısı bakalım
feymu14 Yamanyaman henüz Doğum için gün vermedi sezeryan olacak bir kaç gün sonra kontrole gideceğim sanırım artık gün verir şubatın ilk haftası büyük ihtimal. Ocak sonu da diyebilir ben de merak içindeyim