Bu akşam kasıklarıma sancı girdi Neye uğradığımı şaşırdım nst de sancı çıkmadı çok şükür idrar tahlili de temiz çıktı ama ödüm patladı erken Doğum olacak diye bu benim ikinci ilk bebeğimi 34. Haftada sezeryan ile doğurdum hemşire hatası yüzünden kaybettik bu bebeğimde 7 sene sonra oldu normal yoldan gebe kalamıyorum haliyle daha bir panik haldeyim inşallah bu sefer sağlıcakla kavuşuruz