HalisEbruoban benimde erken doğum riskim var iğneyi sordum gerek varmı diye ama yapmadılar, çünkü 32 haftalıkken bebeğin kafasını hissediyordu doktorum çatı muayenesinde ve beni Hastaneye yolladı 3gün sonra kendi isteğimle ayrılıp eve döndüm bugün sabah saat 10da gekrar randevum var bakalım doktor ne diyecek şimdi 43+4haftalığız