Fatma9438 canım hamile kalmadan 3 ay önce folik aside başladım.Sonrasında doktora gidip bütün testlerimi,hormon tahlillerimi,rahim filmi(histeroskopi) yaptırdım ve verdiği vitaminleri kullandım,bu aşamadan sonra herşey iyi çıkınca kafamda neden olmuyor sorusu bitti ve aşırı rahatladım.Kafa rahatlayınca 1-2ay sonrasında da normal yollarla ikizlere hamile kaldım.Tüm kontrollerini yaptır kafan rahatlasın,yumurtlama gününü takibi bile bırakmıştım olmayınca,inanki o zaman güzel haber gelir..