Fatma9438 birincisi ilk önce sakin ha çocuk oldun diye birliktelik yaşama ikincisi psikolojik olarak kendini yıpratma üçüncüsü pat diye bişey olmaz vücuduna ve kendine zaman tanı.bunları söylemek kolay diyeceksin aslında zor aynı şeyleri yaşan biri olarak sana bunları söylediğim için biraz içim rahat aslında.folik asit kullanmadım kullananları biliyorum ama kullanmadım.kullanıp hamile kalanlarda var psikolojik olarak kendilerini yorup kalamayanlarda var.ilk önce doktora git bir problem olmadığına emin ol içini rahat ettir daha sonra herşeyi oluruna bırak derim.emin ol o zamanını sen ne yaparsan yap kendisi belirleyecek.biraz kendini bu konuda rahat bırakman kendini daha iyi hissetmeni sağlayacaktır.bir dip not daha eğer 6aydan fazla bir sürede doğum kontrol gibi bir ilaç kullandıysan bebek olayını biraz geciktirir oyüzden endişelenecek birşey yok