Gnt38 aynen ben oturup sabahlara kadar ağlıyodum bak yemin ederim
Picos varmı ama sağ yumurtalığımda çürüme başlamış dediler rahimde kis patlamış dediler ha dediler bana
Sonra olmayan o kadar insan varki belki bende onlardan biriyim eğr olmayacaksa ben ne yapsam boş dedim ve o ay hamile olduğumu öğrendim önce dış gebelik dediler kürtajla keseyi alacaklardı farklı bi hastaneye gittim oda 1 hafta bekle dedi bekledim gitiim tekrar oda evet bi hgebelik var ama kalp atışı yok dedi iatersen alalın istersen 1 hafta daha bekle dedi ben bekledim ve kızımı kucağıma alıcam 35+2 hamileyim