Dileylim 37+6 dayız biz de. Ama artık perişanım yatsam yatamıyorum kalksam kalkamıyorum. Ara ara sancılarım oluyor. Çok sık tuvalete çıkıyorum artık dayanılmaz oluyor. 15 Ocak sezaryen günüm ama çok yorulmuş gibiyim
myprincessgirl 37+6 ananas yedim yürüyüş yaptım merdiven indim çıktım ördek yürüyüşü yaptım bekliyorum bakalım ☺️
arslnece 37+5teyim bende nst sancılarım bayağı çıkıyor çatı muayenesi oldum dün açılmam daha yok bebeğin kanala yerleşmesini bekliyoruz 🙈
arslnece 27112022TuRa hayır 5 dakika bile sürmüyor hiç korkulacak bir şey değil çok rahat geçti benim
Sevgitekin Kubra_haciomer valla ne yaparsan yap geleceği zaman geliyor 🤣 40+1 oldum bende aynıyım ne sancı ne bişey
Sevgitekin 27112022TuRa hiçbir fikrim yok ama yapılabilir bence haftan geldiyse yalnış bilgi vermiyim🙈
seymakym Haftadayım açılmam var 2 buçuk cm nişan geldi ama sancı yok 🤦🏻♀️ çok fazla akıntım ve bel ağrım var
27112022TuRa arslnece yarın kontrolüm var Ay yapıcaklarsa da hemen yapsın bitsin istiyorum tırstım baya
Arzuanne 27112022TuRa korktuğunuz şey nedir kendinizi strese sokmayın 4 5 kez oldum ilişki çok da acıtan bir şey bence
Arzuanne 27112022TuRa utanmak evet o yüzden ben bakmıyorum kimseye ebeler çok kaba genelde ama yapacak bir şey yok doğumda böyle diyorum