Elaerol 27112022TuRa eğer doğmamış olsaydı bugün 38+2 olacaktık ama bebisim geçen hafta çarşamba doğdu
27112022TuRa Elaerol oyy kıyamam bu sarılık ne zaman olmaz artık kaçıncı gününden sonra biliyomusunuz
Elaerol 27112022TuRa 2 hafta içinden kendiliğinden geçiyormuş ama bizim bebek hem erken doğduğu için hem de abo uyuşmazlığı olduğu için hala biraz var 11 günlük olduk
Zekiye-clk 27112022TuRa ya benim kanım hamilelikten öncede düşüktü bilmiyorum pekmez içmeye başladım her sabah ilaçtan önce pekmez içiyorum inşallah biraz kanım iyi olur