Yarın 38 olacağız inş. Bugün tekrar nst bakildi düzensiz tek bir yukselme çıktı, muayene de etmedi doktor. 15′inde sezaryen gününde gel dedi. O güne kadar gelmeyelim mi yani dedim doktora, acil bişey olursa tabi ki gel dedi, normalse gelme dedi. Kaygılıyım ve aşırı yorgun hissediyorum kendimi.