Sumeyyeky ben 18 haftalıkken oldum canım da aksama dogru sıtma ve atesım cıktı dedım normal asıdan dolayı yada dedım hasta olcam cunku etsini 10 saat sonra gosterdi bende o gunun gecesi bi uyandım agustos ayı ben donuyorum ateş olcerım de yoktu eşim sen yanıyorsun gidelim dedi acile bende 1 tane parol içtim oyle gittık kan idrar aldılar bişey cıkmadı sadece kanımda enfeksiyon 10 olmus oda onemli degıl dedi atesımde dusmeye basladı parol etkısını gosteriyordu artık bebege baktı iyi sonra eve geldik ertesi gun ben yine aynı ama daha beterim yorganla geziyorum evın ıcın de nasıl kotuyum kolumun agrısını gectım sıtma tutuyor cayır cayır yanıyorum tekrar acıle benım ates 40 olmus yatıs yapıldı hemen kan alındı tekrar kanda enfeksiyon 30 olmus koldan antibiyotik serum parol sabaha kadar verirldi atesım dusuyor ama serumlar etkısını kaybedince tekrar baslıyor sıtma ve ates buda zaten tetenozun yan etkısı bu sefer damardan antibiyotik verildi ayy ılk defa oyle bı ıgne yedim cok kotuydu kustum zaten ıgne olur olmaz ertesi gun oldu kan alındı yine enfeksiyon 70 olmus nerden oldum aşıyı diyorum doktorlar bilmiyor anlamadılar da olabilir diyor bazıları da ama cok sakınler ben baya panikledim bebegıme bısey olcak diye allahıma şükür olmadı cıktım hastaneden bi doktor geldi olabilir antibiyotik etkısını zaten 2 gune gosterir ıyı olursun dedi bıde cıkarken 1 kutu antibiyotik yazıldı 1 hafta onu kullandım zaten 1 hafta da anca toparlandım antibiyotik bitti kan verdim enfeksiyon normale donmuş ben omrumde oyle bısey yasamadım 2.aşıyı olmaya çok korktum olmadım devlete olmamı istedi ama cesaret edemedim özel sen bilirsin aynı seyleri tekrar yasayada bilirsin istemıyorsan olma dedi yinede olmayı cok istedim eşimle konustum kac kez olumu belki oyle olmaz eşim hadi bişey olursa bu sefer kim alacak sorumluluk dedi oyle olunca ben de olmadım suan 38+4 deyim gün sayıyorum artık kucagıma almak için o tetenoz kafamı hala kurcalıyor olmadım için Rabbim saglıkla kucagıma almayı nasip etsin ins sıkıntı sorun yasamayız 🤲💕 biraz uzun oldu canım kusura bakma 🥰