İlk dozu oldum dün kızlar ama dehşet derecede çok kötüyüm ateşim çok halsizim kolum şişti kıpırdatamıyorum ebeyi aradım doktora danıştım normal dediler kendiliğinden geçer dediler ama çabuk geçmesi için yaptığınız bir şey var mı iştahsızlıkta var yemek yiyemiyorum bünyem zaten zayıf en ufak bir şeyde pilim bitiyor tavsiyelerinizi bekliyorum ❤️