Sumeyyeky aynıydı benle arkadasım da oldu aynı gün aşıyı ona o kadar etki yapmamış herkeste farklı oluyor bende fotoğraf çekip hemşireye attım normal dedi oda alerji yapmıs olabilir dedi buz koy dedi biraz hafifletti ama ikinciyi de hiç hissetmedim bir de o kolu 1 2 gün fazla yormamak gerek