Can_su92 evet sinirli ve gergin olman çok normal ama bunu yaşayan biri olarak söylüyorum bu şekilde devam etmiyo geçiyo o his alışıyorsun. Ben diyordum şimdi bi cafeye gidince ne yapıcam sigara içmicem mi nasıl vakit geçecek işte moralim bozulunca stres olunca içmeden nasıl durcam falan bunu bi süre 1-2 tane içerek geçiştiriyosun sonra tamamen başa çıkabiliyosun. Birde ileriki haftalarda bebeği hissetmeye başladığında , ona kavuşma heyecanı geliyo inan aramıyorsun o kadar evet aklına geliyo benim hala her gün geliyo ama içmeden durabiliyosun.