Letsgoo_ ben 31 yaşındayım çok tiryakiydim, hamile olduğumu öğrenince günde maks 4 tane falan içmeye başladım ama vicdan azabı duyuyordum. 16.haftada karnımda bi pırpır hissettim o gün dedim ki bugün bi içmeyim akşama kadar. Akşama kadar içmeyince neyse dedim yarın içerim. Ertesi gün oldu hadi içmemişken bugün de içmeyim ya bakalım ne kdar dayancam diye diye zınk bırakmış oldum :) analık vicdanı bıraktırıyo 🤷🏻♀️ ki 16.hafata kadar da çok denedim bırakmayı bırakamamıştım 😬 hala da çok güzel kokuyo bence ama artık alıştım aramıyorum, darsıı başınıza 😅