Letsgoo_ Ben sigara içiyorum 8 haftalık hamileyim . ne yapsam bırakabilirm var mı öneriniz 10 yıldır aralıksız içtim . Bırakmaya çalışınca aşırı sinirli ve gergin oluyorum. Nikotin bandı vs deneyen var mi . ? Beni motive edin kızlar
Yagizinannesi_ Letsgoo_ Seni çok iyi anlıyorum sigara aklına geldikçe birazdan içeririm birazdan içerim diye diye azalt kuruyemiş ye faydası olur diye düşünüyorum ben azaltmıştım öyle hasta olduğumda tamamen bıraktım
Rabiul Letsgoo_ hamilelikten önce günde 7-10 arası içiyordum hamile kalınca max 4-5 geçen haftada hasta olmuştum iyice midem bulandı eşimde içiyordu kokusu midemi çok bulandırıyor 2024 e sigarasız girdim gerçekten çok iyi zaman geçiyor düşünmüyorsunuz bile kokusu o kadar çok rahatsız ediyor ki umarım sizde en kısa zamanda bırakırsınız ♥️
Ceydametee Letsgoo_ maalesef bende hâlâ içiyorum bilmiyorum hamilemiyim test yapmadım ama bırakamiyorum bende
Yorgunanneee21 Letsgoo_ Ben 10 yıldan fazla içtim ama hiç bir zaman bağımlı olmadım istediğim zaman bırakabildim. En son 4 sene önce çat diye bıraktım giç aklıma bile gelmedi bence tamamen kafada bitiyor. Arada içtiğim oluyorum çok nadir bir ortamda canım çektiyse belki 1 2 fırt belki yarım
Letsgoo_ Yagizinannesi_ çok deniyorum ertelemeyi ama tutamıyorum kendimi . Siz bıraktınız mı tamamen ?
Letsgoo_ Rabiul ne güzel umarım benimde midem bulanır . Daha ilk haftalardayım arada tiksiniyorum ama tekrar içiyorum
Rabiul Letsgoo_ inşallah bırakırsın bende 10. Haftamda bıraktım sigaramı da düşürdüm Marlboro içiyordum kent slim e geçmiştim sonra da bıraktım zaten açılmamış paketleri de dağıttım 😝
Letsgoo_ Yorgunanneee21 çok özeniyorum böyle arada içebilenlere. Bende günde 1 paket içtim hep hiç azaltamadım bile .bi ara denedim o kadar sinirliydim ki anlatamam
Melikecaglayann Letsgoo_ hamile değilken günde 2 paket içen biriydim. Çok çabaladım bırakmaya ama bırakamadım şuan 35 haftalığız hala içiyorum… vicdanımı çok sorguluyorum ama elimden bir şey gelmiyor. Umarım bırakabilirsiniz. İuan 10 tane içiyorum malesef
e_blue_sky_a Letsgoo_ asla nikotin bandı denemeyin. Onun yerine hafif sigaraya geçip örneğin marlboro touch gray gibi… sayıyı azaltmak daha iyi. Sigara düşüğe + erken doğuma veya ölü doğuma düşük ağırlıklı doğuma sebep olabilir. Bırakmak istersen uyumak çok iyi geliyor meyve yemek bol su … Ve evde kimse içmeyecek
Letsgoo_ e_blue_sky_a nikotin bandını neden denemiyim bi sorun mu oluşuyor gebelikte falan siz denediniz mi
Rumeysacelikk46 Maalesef bende bırakamayanlardanım olmuyor aileme eşime çevremdeki insanlara hayatı dar ediyorum çok denedim olmuyor günlük 2 buçuk paketten şuan 5 e düşürdüm ama zar zor 15+5 deyiz 😞😞 umarım bırakırız
Rabiul Rumeysacelikk46 of çok içiyormuşsunuz sizde Allah yardımcınız olsun benim doktorum da söyledi bir anda bırakamazsın titreme gelir yavaş yavaş bırakacaksın miden bulanmaya başlar demişti dediği de oldu
Rumeysacelikk46 Rabiul maalesef ne mide bulantısı ne koku hassasiyet ne diğer hamilelik belirtisi yaşamadım , bıraktığım dakika panik atağım ve migrenim nüksediyor 🤦♀️🤦♀️
kubraaa123 Rabiul yoo bi anda bıraktım. İrade meselesi biraz da vicdan. Titreme gelsim önemli değil hatta ayılıp bayılalıö önemli mi yani taşıdığımız candan?
Rabiul Rumeysacelikk46 yaa inşallah bırakmak sizede kısmet olur en azından minimuma indirmek hem kendi sağlığın hemde bebişin sağlığı için bırak diyenlere çok sinirleniyordum bende bırakabilsem zaten bırakacağım zorla olmuyor diye çok şükür bıraktım ama grip fln da oldum baya tetikledi oda nefes alamıyordum sigara nasıl içeyim 🥹
Letsgoo_ Rumeysacelikk46 bende hepsi var mide bulantısı falan ama sigara içiyorum kusuyorum hatta sigardan sonra ve kendimi tutamıyorum