Rabiul 2prensesannesiiii bulantım benimde var ama rahim e doğru değil alttan böyle biri dürtüyor sanki 😂😂
Dlar Rabiul olmazmı ikiler oluyor günde aniden can acısına duruyorum geçiyor rahatlıyorum sordum doktora normal dedi
Rabiul Mervepera bilemiyorum ki canım çok sıkı giyiniyorum zaten ayağımda iki kalınçorap oluyor ofiste çok sıcak evde çok sıcak ama anlam veremedim şubatın ilk haftası randevum var o zaman soracağım
Mervepera Rabiul bana hamile değilkende arada oluyordu o üşütmedir diyordum 🤭 ama hamilelik olunca daha önemli oluyor 🥹 unutma mutlaka danıs ne olur ne olmaz ❤️😍
Gulcin-2001 Bnde temmuz annesi olucam inşallah 12+4 ama doktor bakmadı bile cinsiyete daha dur bakalım organları gelişsin dedi benim le aynı haftalarda olup öğrenenler var moralimi bozdu ya
Mervepera Gulcin-2001 12 4 perşembe günü oluyorum canım o gün dr a gideceğim söylerim demisti merakla bende bekliyorum haber edeceğim dr dan çıkar çıkmaz🤭