matmazellayy Mervepera O kadar zor ki kız ismi herkes çiğ çift koya koya çevrede isim bırakmadılar ve anlamsız isimler ya ben kaç gündür bakıyorum
tugbaa1202 Zumra_zelal3 kizlar siz genel olarak nasıl temmuz annesi oluyorsunuz ya. 😅 herkes max 12-13 haftalik temmuz annesiyim yazmis. Ben 17+5 bugun temmuz annesiyim saniyordum 😅😅
tugbaa1202 Mervepera benim 17+5 tam 40 haftasi 12 temmuza geliyor ama sezeryan olacak 1-2-3 gibi bekliyorum insallah
Mervepera tugbaa1202 bizim 20 leri gibi de bende sezeryan olacagım için ne olur bilmiyorum dayanırsa 24 ünde yaparız dedi dr yıl ile uyumlu olsun diye hiç sanmıyorum 🤣 ilk kızım nisan ortaları gibi idi nisan basında 37 haftada geldi