Cansuu34 ilki özel de ikincisi devlette sezeryan oldum devlette 48saat müşade altında kalmak dışında negatif düşüncem yok aksine ameliyat anında hemşirem çok güzel bilgilendirdi yönlerdirdi morel verdi doktorlarım gayet neşeli konuşkanlardı açıkçası özelden daha özel bir muamele ilgi vardı sadece özelde 1gece kalıp çıkmıştım devlette 2gece kalıyorsun omum dışında bütün işlemler aynı normal doğum olsa özel derdim mutlaka sancı anında sizin nasıl tepkiler vereceğiniz belli olmuyor ve devletteki ebelerin size nasıl tepki vereceği belli olmuyor ama sezeryanda iki tarafda aynı işlemi yapıyor