Merhaba hanımlar 2. Gebeliğim ve sezeryan ama ben hastane konusunda hala karar veremedim belirli bir hastaneye ya da doktora hala takibe baslayamadim çünkü çok kararsızım devlet hastanesi mi tercih etmeliyim özel hastane mi sezeryan olucak ve özeller şuan fiyat olarak çok uçuk ama devlet Hastanesi’nde de her aşamada yalnız olmak içeriye tek girmek doğumunu kimin yaptiracagini bilmemek biraz endişelendiriyor tecrübesi olanlar bilgilendirirse ve fikir verirse çok sevinirim ilk dogumumu özel de yaptım doğumda bir sorun yaşamadım ama sonrasından hiç memnun kalmadım hastanede kaldığım sürecten bahsediyorum ki Medipol Hastanesi’nde doğum yaptım Medipol böyleyken diğer daha uygun hastaneleri düşünemiyorum çok kararsızım 🥺