Benim iri bebek sebebiyle 7. aydan itibaren sezaryenim kesinleşmişti zaten öyle olmasaydı da sezaryen istiyodum, kişisel fikrim bu: normali daha riskli görüyorum, birde şuanki insanlar olarak mekanikleşiyoruz eskiden ahırda doğurup kucağına alan insanlar şimdi on tane doktor eşliğinde zor zoraki doğuruyo, genelleme değil bu değişen anatomimiz vs şahsi görüşüm, herkesin kendi tercihine kalmış bişey bu