buket07 antalya eğitim araştırma hastanesinde gün aldım. Ben ilk gebeliğimde özelw gidiyordum. Preaklemsi olunca eğitim araştırma hastanesine yönlendirdiler ve 20 gün orda yattım doğumunda orda yapacaktım ama küvezde yer olmadığı için tekrar yenşdoğan yoğun bakanı ola özel hastaneye yönlendirdiler. Orda memnun kalmıştım ve ilk devlet hastanesi deneyimimdi. 2.gebeliğimde de yine aynı durumu yaşayacağım söylendiği için 14 haftaya kadar özele gittim 14 haftada sonra yine eğitim araştırmaya gittim.